ROKET RX-420 INDONESIA

ROKET RX-420 INDONESIA adalah jenama Epson Stylus Photo

pertama sekali, saya mahu menghina indonesia BODOH kerana kerana tiada maklumat mengenai RX-420 didalam
Wikipedia bahasa Indonesia.



Kedua, kepada semua rakyat Malaysia mari kita hina Indonesia kerana roket kebanggaan Indonesia "copy" daripada nama printer Epson : Epson Stylus Photo RX420



maklumat RX-420 yang tidak berguna :

- Lembaga Penerbangan dan Antariksa Nasional (LAPAN) berhasil meluncurkan roket RX-420 pada 2 July dan 30 Mei 2008 di Pameungpeuk, Garut, Jawa Barat.

-berat : 9,600kg saja

-diameter : 320mm

-panjang roket : 6,200 mm

-tujuan : pengamatan cuaca dan titik api

admin note : walaupun Indonesia sudah mampu mencipta roket mainan, Indonesia dengan lantangnya menghina Malaysia. Indonesia Not

6 comments:

anjing, loh malon

Anonymous said...

hua..hua..bagus2...blasah je endon2 ni sume...tp suke suke memek minah kilang endon...xpayah bayar..free je dapat..

Anonymous said...

kau tu yang anjing indonesial!!! pukimak indonesial!!! berambus la kau indonesial!!! indonesial dasar merempat!!merayu rayu mintak kerja kerje dengan bapak aku!!! berambus la kau!!! aku memang tak puas hati dengan indon sekarang ni!! memang keturunan babi!!!!

Anonymous said...

kau tu memang merempat selama lamanya!!!!! kau paham tak bangsat!!! da la bangsa kau tu merayu rayu mintak kerja dengan bapak aku!!! atas belas kasihan sesama islam bapak aku benarkan bekerja!!! bergaji RM 55.00 SEHARI!!! bukan rupiah bangsat!!! kau kata aku nak merengek dengan kau!!! hei bangsat bukak mata kau tu besar besar!!!! pukimak punya indonesial!!! siape yang meminta!! aku tak suruh pun mat indon tu datang kat bapak aku mintak kerja pukimak!!! bodoh punya indon!!! dah di bagi kesenangan macam ni balasannya!!! indonesial babi!!! indonesial!! memang dasar indonesial bangsat!!!! negara berhutang!!! matawang terendah di dunia!!! wei kau pukimak indonesial tak payah nak banyak cakap babi indon!!! indonesial memang keturunan babi!!! indonesial!!! indonesial!!!lagi satu aku nak cakap babi indonesial!!! kadar pertumbuhan ekonomi kau tu hebat sangat ke!!! cakap tak de otak!!! ganyang malaysia konon!!! bagi mak bapak kau tu makan dulu kat rumah!!! rakyat merempat nak ganyang malaysia!!! aku rasa korang ni memang bodoh!!! lupa pulak aku,, memang ye keturunan bodoh!!! indonesial!!! haram jadah indonesial!!! pukimak indonesial!! bangsat indonesial!!! try la datang sini kau punya pengikut BENDERA kau tu... macam pukimak aku tengok muka muka haram korang!!! pelajaran da la tak tinggi!! ilmu pun tak de!!! merempat pulak tu!! mintak kerja dengan aku!!! INI BALASAN SI INDONESIAL!!! MEMANG SIAL PUNYA INDONESIAL!!!!!

Anonymous said...

Hei bung!, saya berasal dari Indonesia yang berbudi. Dalam hidup saya, tidak pernah ada orang yang lebih hebat berkata2 kasar dari pada anda. Apa anda ini juara menghina di negeri anda atau negeri anda sendiri yang mengajarkan penduduknya seperti itu? Di Indonesia harkat dan martabat orang dinilai atas setiap perkataan yang terucap dari mulutnya. Dan saya melihat, anda bahkan tidak pantas disebut sebagai orang, di dalam dunia orang beradab. Semoga anda diampuni oleh Yang Mahakuasa. Wassalam.

Anyones said...

Hei team indogsial, tak semua orang indon yang mengejek negara mu. Masih banyak orang indon yang menghormatimu. Kerana, ada orang indon yang keluarganya keturunan Malaysia. SAYA INGIN INDONESIA DAN MALAYSIA DAMAI.

Blog Widget by LinkWithin