4 maut letupan hotel di Jakarta - Jangan VISIT INDONESIA

4 maut letupan hotel di Jakarta


JAKARTA: Dua letupan kuat berlaku di Hotel Ritz Carlton, Jakarta Selatan dalam jarak beberapa minit kira-kira jam 7.55 pagi ini waktu tempatan, menyebabkan sekurang-kurangnya empat orang dilaporkan mati.

Sebuah laman web berita yang memetik sumber polis melaporkan bahawa lobi hotel JW Marriot, yang terletak kira-kira 50 meter dari Ritz Carlton, turut hancur dan darah banyak kelihatan di kawasan itu.

Belum ada kenyataan rasmi dikeluarkan pihak berkuasa mengenai jumlah kematian mahupun mangsa yang cedera. Polis Indonesia sudah menutup jalan ke lokasi kejadian di kawasan Mega Kuningan dan pasukan pengesan bom sedang memeriksa hotel berkenaan.

Laporan awal TV dan media online tempatan yang hanya memetik pelbagai sumber bercelaru kerana ada yang menyebut letupan berlaku di dua hotel berasingan yang berdekatan iaitu Ritz Carlton dan juga JW Marriot, yang beberapa tahun sebelum ini pernah dibom.

anywhere. Jangan VISIT INDONESIA . kerna Indonesia negara bahaya. banyak bom , disana sini. Memang Sah indogsial.

4 comments:

cah_eleq said...

hoho... apakah ini benar orang malaysia.... terima kasih atas berita dan penghinaannya.. ck ck ck.. begitu cintanya kau dengan bangsa ku... mencari-cari berita yang up to date... lalu repot-repot mempostingnya... hoho.... apakah meniru budaya bangsaku juga termasuk bentuk cintanya kau dengan bangsaku...

Anonymous said...

jarkarta bahaya.. bom sana sini. Target Nak bunuh Pemain MU.. rasakan.. 100tahun akan datang pun M.U team xakan dtg INDON. hahaha.

Unknown said...

Ha ha..Ha.. semoga Malaysia dapat segera menjadi propinsi Ke-34 di Negara Kesatuan Republik Indonesia.. Ganyang Malaysia !!

Anonymous said...

...INDON NI DAH LA NEGARA MUNDUR MISKIN NAK MAMPOS...TERRORIST PULAK TU...MEMANG DASAR NEGARA KONTOL SUKARNO...INDON NEGARA PENGISEP KONTOL SUKARNO..SUKAPORNO...WKWKWKWKW
INDON

Blog Widget by LinkWithin