Bendera Malaysia Di Bakar.

1st to all Indo aka INDON : Dibawah ini bukan bendera kamu loe. ini bendera MONACO.. Dasar perampok bendera . gak percaya? sila Click aja disini . aduh aku plak cakap indon. wkaokeoKEOAKEOAKEO..
Flag of  Monaco

Indon jeles kerana tak ada negara kaya seperti Malaysia. Dan indon juga jeles kerana Duit Rupiahnya seumpana 1sen . wakEKAEKakea.


Rabu, 2 September 2009 - 14:21 wib

JAKARTA - Sentimen terhadap Malaysia di Tanah Air terus bergulir. Kali ini aktivis yang mengatasnamakan Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera) melakukan pembakaran bendera negara jiran tersebut di jalanan.

Aksi ini berlangsung sekira lima menit di kawasan Jalan Diponogoro 58 Jakarta Pusat, Rabu (2/9/200). Sambil membakar bendera, aktivis Bendera yang berjumlah sepuluh orang itu juga meneriakan, "SBY Pengecut".

Tak ayal, arus lalu lintas di sekitar Jalan Diponogor 58 tersendat karena aksi tersebut memancing perhatian para pengguna jalan. Mereka menggelar aksi bakar bendera Malaysia sebagai reaksi terhadap sikap negera itu yang kerap mengklaim aset bangsa Indonesia dari mulai seni budaya, pulau, dan lainnya.

Bodoh punya indon xtau bersyukur siapa yang bagi gaji kepada Maohuruhara waawawa..


Juru Bicara Bendera Fernando mengatakan, SBY lembek terhadap sikap Malaysia karena tidak memiliki keberanian. "Untuk itu cukup rakyat saja yang memulai perang semua ini," tegasnya.

Dia juga memastikan masyarakat untuk tidak mengharapkan peran pemerintah dalam menyelesaikan persoalan ini. Sebab, kejadian klaim Malaysia terhadap kekayaan Indonesia sudah berulang kali terjadi. Terakhir, Malaysia mengklaim dalam situs pariwisatanya jika Pulau Jemur adalah miliknya.

8 comments:

Unknown said...

Ah.... Malaysia... it's trully Indonesia

Unknown said...

Ha ha..Ha.. semoga Malaysia dapat segera menjadi propinsi Ke-34 di Negara Kesatuan Republik Indonesia.. Ganyang Malaysia !!

Anonymous said...

mau ganyang malaysia ya...sadar lho rakyat indon banyak kayak celeng(babi) itu yg gembel nggak kecukupan makan...militernya aja cuma pas2 an aja...dasar anjing tau nya cuma nyalak doank...tapi kosong!!!

Anonymous said...

Sabar...2x
jangan emosi....
apalagi sesama muslim....
ayo kita tetap jaga ukhuwah islamiyyah....
apalagi sebentar lagi kita merayakan hari besar idul fitri....
semoga masalah ini bisa cepat terselesaikan dan bermanfaat bagi kedua belah pihak...
amin....

salam dari orang islam

Anonymous said...

wei!!!! bangsat indonesiaLL!!! KEPALA OTAK KAU DA BODOH KE APA!!! APA KAU TAK NAMPAK APA YANG TERJADI!!! PUKIMAK INDONESIAL BANGSAT!!! DATANG SINI KALAU BERANI BANGSAT!!! AKU TUNGGU NI!!! DASAR BANGSAT ANAK HARAM INDONESIALLLLL!! SIAL!!! SETAKAT NAK TUNJUK BERANI KAT KAMPUNG INDONESIAL TAK PAYAH LA!!! DATANG SINI BANGSAT INDONESIAL!!! BANGSAT INDONESIAL!! PUKIMAK!! FUCK OFF INDONESIAL!!!!! kau tu memang merempat selama lamanya!!!!! kau paham tak bangsat!!! da la bangsa kau tu merayu rayu mintak kerja dengan bapak aku!!! atas belas kasihan sesama islam bapak aku benarkan bekerja!!! bergaji RM 55.00 SEHARI!!! bukan rupiah bangsat!!! kau kata aku nak merengek dengan kau!!! hei bangsat bukak mata kau tu besar besar!!!! pukimak punya indonesial!!! siape yang meminta!! aku tak suruh pun mat indon tu datang kat bapak aku mintak kerja pukimak!!! bodoh punya indon!!! dah di bagi kesenangan macam ni balasannya!!! indonesial babi!!! indonesial!! memang dasar indonesial bangsat!!!! negara berhutang!!! matawang terendah di dunia!!! wei kau pukimak indonesial tak payah nak banyak cakap babi indon!!! indonesial memang keturunan babi!!! indonesial!!! indonesial!!!lagi satu aku nak cakap babi indonesial!!! kadar pertumbuhan ekonomi kau tu hebat sangat ke!!! cakap tak de otak!!! ganyang malaysia konon!!! bagi mak bapak kau tu makan dulu kat rumah!!! rakyat merempat nak ganyang malaysia!!! aku rasa korang ni memang bodoh!!! lupa pulak aku,, memang ye keturunan bodoh!!! indonesial!!! haram jadah indonesial!!! pukimak indonesial!! bangsat indonesial!!! try la datang sini kau punya pengikut BENDERA kau tu... macam pukimak aku tengok muka muka haram korang!!! pelajaran da la tak tinggi!! ilmu pun tak de!!! merempat pulak tu!! mintak kerja dengan aku!!! INI BALASAN SI INDONESIAL!!! MEMANG SIAL PUNYA INDONESIAL!!!! cakap pakai kepala lutut!!! tak guna akal!!! aku memang nak tengok sangat berani tak datang sini!!! biar aku ganyang gila gila muka muka haram indonesial!!! KAU TAHU TAK MUKA KORANG DAH LAH HARAM!!! NAJIS!!! LUPA PULAK AKU MEMANG DIA ORANG PUN SUKA MAIN TAIK!!! HA HA HA!!! KETURUNAN HARAM INDONESIAL!!! SIAL INDON!!!!

Anonymous said...

ini blog punye indonesia lalu diklaim malingsial 100%babi

Anonymous said...

memang bonyok same pengecut malingsial ini blog indonesia ini sajelah dipaling apehal nih miskin melarat ape banci melawan taklah bise rakyat banci tai babi menangis saje bodoh taktertandingi jike yang balas orang malingsial lagi

Anonymous said...

Bacot lo!! Gue orang Indonesia!!! Lu mau bacot mem bacot ama gue SILAHKAN!!!!

Blog Widget by LinkWithin